проф. др Станислава Марић Јуришин

Ванредни професор
Одсек за педагогију
4853919
Научна областПедагогија
Датум избора 1. новембар 2023.

Предмети

14ПСПС106Образовање за инклузију
15ДФО1Образовање и одрживи развој
15ИСИС051Интерактивна педагогија
15КС005Интерактивна педагогија
15НЈНЈ060Интерактивна педагогија
15ПГПГ015Школска педагогија 1
15ПГПГ020Школска педагогија 2
15ПГПГ021Педагошко-методички практикум 2
15ПГПГ067Футурологија образовања
15ПГПГ071Еколошка педагогија
15ПД11Моделовање процеса сазнавања и наставе
15ПД12Образовање и одрживи развој
15ПХ001Отворени методолошки семинар
15ПХ015Инклузивно образовање
15ПХ032Студијско истраживачки рад
15РКРК57Образовање за инклузију
15РМ007Каријерно вођење
15РМ018Дечија игра и стваралаштво
15РМ020Припрема деце за полазак у школу
15РНРН040Образовање за инклузију
15СЛСЛ058Образовање за инклузију
15СРДМ12Инклузивно образовање
15СЦСЦ045Интерактивна педагогија
15ФЛФФЗ02Интерактивна педагогија

Менторство

Мастер академске студије другог степена

  • Социо-емоционална подршка у школском контексту као предуслов инклузивног образовања, Емилија Павловић, 21.11.2025.
  • Процена симптома АДХД-а код ученика млађег школског узраста из перспективе учитеља, Бојана Субашић, 21.11.2025.
  • Вршњачко насиље из перспективе наставника: најчешће заступљени облици насиља и карактеристике жртава насиља, Николина Карабатић, 29.09.2025.
  • Еколошка освешћеност ученика основношколског узраста, Бојана Антонијевић, 29.09.2025.
  • Улога и допринос наставника у развоју критичког мишљења код ученика, Ивана Макевић, 29.09.2025.
  • Разлике у перцепцији образовног неуспеха ученика између наставника основне и средње школе, Светлана Марковић, 30.09.2024.
  • Uključenost dece sa teškoćama u razvoju u redovne osnovne škole- olakšavajući i otežavajući faktori iz perspektive nastavnika predmetne i razredne nastave., Ања Ступар, 30.09.2024.
  • Школа будућности и потенцијал виртуалне стварности, Тамара Мијаиловић, 30.09.2024.
  • Примена музикотерапије у васпитно образовном контексту, Ана Атанасијевић, 25.06.2024.
  • Мишљење наставника о изазовима у раду са ученицима са сметњама у развоју, Тамара Аћимовић, 25.06.2024.
  • Ставови родитеља ученика основне школе о инклузивном образовању, Јелена Дизија, 25.06.2024.
  • Самопроцена професионалних компетенција наставника у контексту инклузивне образовне праксе, Сара Слијепчевић, 25.06.2024.
  • Мишљење наставника основне школе о укључивању ученика са сметњама у развоју у редован школски систем - развојни пут инклузије у Србији, Кристина Витић, 25.09.2023.
  • Школска клима из перспективе ученика средњих школа, Александар Лукић, 04.07.2023.
  • Мишљење васпитача и учитеља о спремности деце за полазак у школу у контексту нових основа програма предшколског васпитања и образовања, Милица Кикановић, 01.03.2023.
  • Коришћење информационо-комуникационих технологија у сврху обављања школских и домаћих задатка од стране ученика средње школе, Катарина Дикосављевић, 06.10.2022.
  • Мотивација наставника основне школе за спровођење ваннаставних активности, Мина Живковић, 21.03.2022.
  • Остваривање добробити детета са сметњама у развоју у предшколској установи, Данијела Пејин, 17.02.2022.
  • Предности и ограничења онлајн наставе током пандемије Ковид-19 из угла наставника средње школе, Данијела Поповић, 04.10.2021.
  • Савремени приступ инклузивном образовању у основној школи, Марија Ђедовић, 02.10.2020.
  • Школски фактори као узрок неповољне социо-емоционалне климе у разреду, Јована Стојановић, 29.09.2020.
  • Процена емоционалне писмености наставника предметне и разредне наставе, Силвана Пејић, 25.09.2019.

Основне академске студије првог степена

  • Музеј као интерактивна учионица, Исидора Иличин, 28.10.2024.
  • Улога школског педагога у отклањању школског неуспеха код ученика, Маја Лазаревић, 08.10.2021.
Врх стране