
проф. др Станислава Марић Јуришин
Ванредни професор
Одсек за педагогију
| 4853919 |
| Научна област | Педагогија |
|---|---|
| Датум избора | 1. новембар 2023. |
Предмети
| 14ПСПС106 | Образовање за инклузију |
|---|---|
| 15ДФО1 | Образовање и одрживи развој |
| 15ИСИС051 | Интерактивна педагогија |
| 15КС005 | Интерактивна педагогија |
| 15НЈНЈ060 | Интерактивна педагогија |
| 15ПГПГ015 | Школска педагогија 1 |
| 15ПГПГ020 | Школска педагогија 2 |
| 15ПГПГ021 | Педагошко-методички практикум 2 |
| 15ПГПГ067 | Футурологија образовања |
| 15ПГПГ071 | Еколошка педагогија |
| 15ПД11 | Моделовање процеса сазнавања и наставе |
| 15ПД12 | Образовање и одрживи развој |
| 15ПХ001 | Отворени методолошки семинар |
| 15ПХ015 | Инклузивно образовање |
| 15ПХ032 | Студијско истраживачки рад |
| 15РКРК57 | Образовање за инклузију |
| 15РМ007 | Каријерно вођење |
| 15РМ018 | Дечија игра и стваралаштво |
| 15РМ020 | Припрема деце за полазак у школу |
| 15РНРН040 | Образовање за инклузију |
| 15СЛСЛ058 | Образовање за инклузију |
| 15СРДМ12 | Инклузивно образовање |
| 15СЦСЦ045 | Интерактивна педагогија |
| 15ФЛФФЗ02 | Интерактивна педагогија |
Менторство
Мастер академске студије другог степена
- Социо-емоционална подршка у школском контексту као предуслов инклузивног образовања, Емилија Павловић, 21.11.2025.
- Процена симптома АДХД-а код ученика млађег школског узраста из перспективе учитеља, Бојана Субашић, 21.11.2025.
- Вршњачко насиље из перспективе наставника: најчешће заступљени облици насиља и карактеристике жртава насиља, Николина Карабатић, 29.09.2025.
- Еколошка освешћеност ученика основношколског узраста, Бојана Антонијевић, 29.09.2025.
- Улога и допринос наставника у развоју критичког мишљења код ученика, Ивана Макевић, 29.09.2025.
- Разлике у перцепцији образовног неуспеха ученика између наставника основне и средње школе, Светлана Марковић, 30.09.2024.
- Uključenost dece sa teškoćama u razvoju u redovne osnovne škole- olakšavajući i otežavajući faktori iz perspektive nastavnika predmetne i razredne nastave., Ања Ступар, 30.09.2024.
- Школа будућности и потенцијал виртуалне стварности, Тамара Мијаиловић, 30.09.2024.
- Примена музикотерапије у васпитно образовном контексту, Ана Атанасијевић, 25.06.2024.
- Мишљење наставника о изазовима у раду са ученицима са сметњама у развоју, Тамара Аћимовић, 25.06.2024.
- Ставови родитеља ученика основне школе о инклузивном образовању, Јелена Дизија, 25.06.2024.
- Самопроцена професионалних компетенција наставника у контексту инклузивне образовне праксе, Сара Слијепчевић, 25.06.2024.
- Мишљење наставника основне школе о укључивању ученика са сметњама у развоју у редован школски систем - развојни пут инклузије у Србији, Кристина Витић, 25.09.2023.
- Школска клима из перспективе ученика средњих школа, Александар Лукић, 04.07.2023.
- Мишљење васпитача и учитеља о спремности деце за полазак у школу у контексту нових основа програма предшколског васпитања и образовања, Милица Кикановић, 01.03.2023.
- Коришћење информационо-комуникационих технологија у сврху обављања школских и домаћих задатка од стране ученика средње школе, Катарина Дикосављевић, 06.10.2022.
- Мотивација наставника основне школе за спровођење ваннаставних активности, Мина Живковић, 21.03.2022.
- Остваривање добробити детета са сметњама у развоју у предшколској установи, Данијела Пејин, 17.02.2022.
- Предности и ограничења онлајн наставе током пандемије Ковид-19 из угла наставника средње школе, Данијела Поповић, 04.10.2021.
- Савремени приступ инклузивном образовању у основној школи, Марија Ђедовић, 02.10.2020.
- Школски фактори као узрок неповољне социо-емоционалне климе у разреду, Јована Стојановић, 29.09.2020.
- Процена емоционалне писмености наставника предметне и разредне наставе, Силвана Пејић, 25.09.2019.
Основне академске студије првог степена
- Музеј као интерактивна учионица, Исидора Иличин, 28.10.2024.
- Улога школског педагога у отклањању школског неуспеха код ученика, Маја Лазаревић, 08.10.2021.

