15ПГПГ020 - Школска педагогија 2
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Школска педагогија 2 | |||
| Акроним | 15ПГПГ020 | |||
| Студијски програм | Педагогија | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије првог степена | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљност другим предметима | положен испит из Школске педагогије 1 | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | упознати студенте са предметом и подручјима изучавања школске педагогије, теоријом и праксом; упознати студенте са иновативним школским моделима; оспособити студенте за стваралачко и компетентно процењивање и унапређивање васпитно-образовног рада у школи. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | знања о развоју, функцијама и аспектима школе као репрезента институционалног васпитања; способности и компетенције за истраживање педагошких појава и процеса у школи; познавање функционисања школе и компетенције за њено стално мењање и иновирање, редефинисање и редизајнирање према “ школи по мери ученика”. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Развојно-педагошка делатност у школи. -Наставници – конститутивни појам школске педагогије. Значај педагошке функције наставника.Релевантни приступи улогама и функцијама наставника. | |||
| Садржај практичне наставе | Ученик- Развојне карактеристике деце школског узраста. Развој деце са тешкоћама у развоју. Индивидуалност, креативност, радозналост у школи. Нови циљеви учења и образовања. Даровити ученици у школском контексту. Стратегије стваралачког рада. -Разред- Структура, формирање, школски разред-одељење као социјални оквир. Разреднонаставна клима | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Метода разговора; метода усменог излагања; метода практичног рада | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 60 | |
| Практична настава | 20 | Усмени испит | ||
| Пројекти | 10 | |||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||

