15КМ003 - Дискурс песме у прози
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Дискурс песме у прози | |||
| Акроним | 15КМ003 | |||
| Студијски програм | Компаративна књижевност са теоријом књижевности | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | мастер академске студије другог степена | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | / | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање са историјским, теоријским и компаратвним претпоставкама песме у прози у француској и другим европским књижевностима и светскoj књижевности. Статус овога жанра у српској књижевности. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти морају овладати тумачењем ове двоструке родовске фигуре и њеним типолошким и реторичким особеностима у односу на слободни стих и краће прозне врсте. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | А. Бертран, Гаспар ноћник; Шарл Бодлер: Цвеће зла, Париски сплин,; Артур Рембо: Боравак у паклу, Илуминације; Георг Тракл: Сан и помрачење; К.Уисманс: Насупрот; Б. Стојановић Пантовић, Српске прозаиде. | |||
| Садржај практичне наставе | Тумачење појединачних опуса и текстова. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Вежбе, предавања, истраживачки рад; читање и тумачење текстова из литературе у складу са темама обрађеним током теоријске наставе. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 70 | |
| Практична настава | 20 | Усмени испит | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||

