15KM003 - Diskurs pesme u prozi
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Diskurs pesme u prozi | |||
| Akronim | 15KM003 | |||
| Studijski program | Komparativna književnost sa teorijom književnosti | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | master akademske studije drugog stepena | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | / | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje sa istorijskim, teorijskim i komparatvnim pretpostavkama pesme u prozi u francuskoj i drugim evropskim književnostima i svetskoj književnosti. Status ovoga žanra u srpskoj književnosti. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti moraju ovladati tumačenjem ove dvostruke rodovske figure i njenim tipološkim i retoričkim osobenostima u odnosu na slobodni stih i kraće prozne vrste. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | A. Bertran, Gaspar noćnik; Šarl Bodler: Cveće zla, Pariski splin,; Artur Rembo: Boravak u paklu, Iluminacije; Georg Trakl: San i pomračenje; K.Uismans: Nasuprot; B. Stojanović Pantović, Srpske prozaide. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Tumačenje pojedinačnih opusa i tekstova. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | 2 | |||
| Metode izvođenja nastave | Vežbe, predavanja, istraživački rad; čitanje i tumačenje tekstova iz literature u skladu sa temama obrađenim tokom teorijske nastave. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | 70 | |
| Praktična nastava | 20 | Usmeni ispit | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | ||||

