15СЗ09 - Социјални маркетинг
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Социјални маркетинг | |||
| Акроним | 15СЗ09 | |||
| Студијски програм | Социологија у социјалној заштити | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | мастер академске студије другог степена | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 4.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | - | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање са карактеристикама социјалног маркетинга као постепеног процеса усмереног ка решавању следећих питања: здравствених проблема (здравственог и социјалног осигурања), проблема безбедности (заштита од злостављања), проблема заштите животне средине и сл. Осим тога, у оквиру предмета би се указало и на проблеме друштвене искључености, те на могућности укључивања у друштвена збивања уз помоћ специфичних концепата социјалног маркетинга. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти треба да умеју: да дефинишу појмове маркетинга и социјалног маркетинга; разумеју и анализирају најзначајније теорије маркетиншке комуникације; да разумеју значај социјалног маркетинга у решавању социјалних проблема; разумеју разлику између социјалног и комерцијалног маркетинга; да се оспособе за осмишљавање ефикасних маркетиншких кампања у сфери социјалне заштите; да анализирају карактеристике социјалног маркетинга и његову примену на решавање проблема социјалне искључености. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Одређивање појма социјалног маркетинга, као и разлике између социјалног и комерцијалног маркетинга; Планирање у социјалном маркетингу; Анализирање окружења социјалног маркетинга; Упознавање са механизмима одређивања циљних група; Упознавање са карактеристикама различитих аспеката стратегије социјалног маркетинга, као и са управљањем социјално маркетиншким програмима. | |||
| Садржај практичне наставе | Утврђивање особености социјалног маркетинга кроз анализирање бројних примера социјално маркетиншких кампања; Осмишљавање маркетиншких кампања за одабране социјалне проблеме. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 0 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања, расправа, презентација теоријске и емпиријске грађе, консултативни дијалог, излагања. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
| Практична настава | Усмени испит | 70 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 20 | |||

