15КС026 - Студијско истраживачки рад
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Студијско истраживачки рад | |||
| Акроним | 15КС026 | |||
| Студијски програм | Српска књижевност и језик | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | мастер академске студије другог степена | |||
| Наставник (предавач) |
| |||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 10.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљност другим предметима | Уписане Мастер академске студије; пријављена тема дипломског рада – Мастер на модулу 2 | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Усвајање знања о процедурама, методама и техникама научних истраживања, релевентних за компаративно проучавање књижевности. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Овладавање вештинама које омогућавају ефикасније и продуктивније проучавање одређеног научног проблема. Оспособљеност студената за израду мастер рада, као и даљи самосталан научноистраживачки и педагошки рад. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Методологија компаративног проучавања књижевности. Дефинисање истраживачког поља, тема и проблема. Избор метода и техника рада на основу уоченог истраживачког проблема. Прелиминарно сагледавање кључних особина примарног поља научног рада. Критичка процена и детерминисање релевантних књижевноисторијских извора и истраживачке грађе (секундарна литература). Концепција рада. Израда библиографије. | |||
| Садржај практичне наставе | Упознавање с релевантним методама и техникама научноистраживачког рада. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 0 | 0 | 20 | ||
| Методе извођења наставе | / | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | 70 | ||
| Практична настава | 30 | Усмени испит | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||

