15ЕЈЕЈ53 - Интеркултурна комуникација у настави енглеског језика
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Интеркултурна комуникација у настави енглеског језика | |||
| Акроним | 15ЕЈЕЈ53 | |||
| Студијски програм | Енглески језик и књижевност | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије првог степена | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | положени ОЈВ 1 и ОЈВ 2 | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Да се студенти упознају са основним појмовима из културе и везом културе и комуникације. Да се студенти упознају са улогом и значајем сопствене и стране културе у настави енглеског језика, да развију интеркултурну компетенцију и науче како да стечена знања примене у учионици. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти су савладали основне појмове из области интеркултурне комуникације. Научили су како да препознају елементе сопствене и стране културе у различитим изворима. Научили су како да из различитих перспектива тумаче познате и непознате појаве из сопствене и туђих култура. Научили су како да у процес наставе уведу појам културе и интеркултурне комуникације, како да их представе ученицима и како да тим путем побољшају процес учења енглеског језика. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Интеркултурна комуникација и културни контекст. Микрокултурни контекст. Контекст животне средине. Друштвени контекст. Индивидуални контекст. Вербална и невербална комуникација. Развој интеркултурних односа и интеркултурни конфликт. Акултурација и културни шок. Интеркултурна компетенција. | |||
| Садржај практичне наставе | Интеркултурна комуникација и културни контекст. Микрокултурни контекст. Контекст животне средине. Друштвени контекст. Индивидуални контекст. Вербална и невербална комуникација. Развој интеркултурних односа и интеркултурни конфликт. Акултурација и културни шок. Интеркултурна компетенција. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 1 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања. Вежбе: рад са различитим материјалима, проучавање, анализа и тумачење културних аспеката. Усмене вежбе: индивидуални рад, рад у пару, рад у групама. Праћење напретка. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 30 | |
| Практична настава | Усмени испит | |||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 30 | |||
| Семинари | 20 | |||

