doc. dr Jelena Matanović

Docent
Odsek za psihologiju
485-3919
Naučna oblast Psihologija
Datum izbora 15. mart 2022.

Predmeti

14DPPS7 Odabrana poglavlja iz industrijske/organizacijske psihologije
14PSPS026 Osnovi industrijske/organizacijske psihologije
14PSPS16 Istraživačke metode i tehnike u industrijskoj/organizacijskoj psihologiji
14PSPS18 Psihologija marketinga
14PSPS20 Stručna praksa IO
14PSPS400 Psihologija grupe i organizacije
15ZUZU079 Odnosi sa javnošću
15IOP002 Radna etika
15IOP003 Psihologija marketing komunikacija
15IOP005 Studijsko istraživački rad

Mentorstvo

Master akademske studije drugog stepena

  • Efekat različitih režima rada na izraženost stepena kohezivnosti i zadovoljstva poslom, Silvija Butarac, 25.09.2025.
  • Povezanost kvaliteta usluge, bihejvioralnih namera i sociodemografskih varijabli, Jelena Vlajić, 23.09.2024.
  • Uticaj reklamiranja na društvenim mrežama na kupovne navike potrošača, Miljana Pena, 04.07.2024.
  • Crte ličnosti, životne vrednosti i inovativnost kao prediktori involviranosti u proizvod, Dušan Ćirić, 21.12.2023.
  • Odnos stavova prema veštačkoj inteligenciji i involviranosti i inovativnosti u kontekstu kupovine, Nevena Savić, 12.12.2023.
  • Uloga empatije u percepciji etičke klime i zadovoljstvu radnim odnosima, Jovana Stojadinović, 29.09.2023.
  • Etička klima i toksični radni odnosi kao determinante zadovoljstva poslom, Nina Filipović, 27.09.2023.
  • Privlačnost poslodavca u očima mladih IT profesionalaca: evaluacija skale i povezanost osobina ličnosti sa dimenzijama privlačnosti poslodavca, Luna Vujović, 21.09.2023.
  • Uticaj boje na percepciju brenda, Teodora Stanišić, 05.07.2023.
  • Značaj sociodemografskih i psiholoških faktora na impulsivnu online kupovinu tokom pandemije COVID-19, Ivana Dujković, 15.03.2023.
  • Relacije psihološkog određivanja cijena, impulsivne kupovine i demografskih karakteristika potrošača, Stefan Klačar, 15.09.2022.
  • Uticaj marketing miksa na donošenje odluke o izboru fakulteta, Aleksandra Babić, 21.12.2021.
  • Relacija psihofizičkog zdravlja, dispozicione crte optimizma i sklonosti ka verovanju konspirativnim teorijama u doba Covid-19 pandemije, Katarina Jug, 20.10.2021.
  • Ispitivanje uticaja zavisnosti od društvenih mreža na vrednovanje sebe i zadovoljstvo životom, Kristina Đerić, 12.10.2021.
  • Povezanost emocionalne inteligencije, radne angažovanosti i izgaranja na radu kod farmaceuta i farmaceutskih tehničara, Jasmina Mijatović, 16.09.2021.
  • Uticaj brenda na percepciju proizvoda i namjeru o kupovini, Marina Kukričar, 12.07.2021.
  • Stilovi donošenja kupovne odluke: stuktura i razlike u ispoljenosti kod pripadnika različitih grupa, Jakov Jocković, 05.07.2021.
  • Povezanost sociodemografskih karakteristika i vrednosti potrošača sa uključenošču prilikom kupovine brendirane garderobe, Jelena Marjanović, 05.07.2021.
  • Upadljiva potrošnja: demografske odlike i usamljenost potrošača kao korelati upadljive potrošnje, Jovana Živanov, 13.10.2020.
  • Samopoštovanje, socijalna anksioznost i involviranost potrošača u kupovinu brendirane garderobe, Marija Vidaković, 13.07.2020.
  • Relacije impulsivne kupovine, raspoloženja i sociodemografskih karakteristika potrošača, Mia Knežević, 18.06.2020.
  • Oglašavanje na Fejsbuku: relacije između inovativnosti, forme oglasa i angažovanja, Jana Edelinski, 02.12.2019.
  • Stav prema životnoj sredini, percipirana efektivnost i sociodemografske karakteristike kao prediktori ekološki odgovornog ponašanja potrošača, Gabriela Masarik, 30.09.2019.
  • Relacije stilova donošenja kupovnih odluka sa psihološkim karakteristikama potrošača, Kristina Markov, 25.09.2019.
  • Ispitivanje povezanosti vrednosti, traženja senzacija i kompulsivne kupovine potrošača, Tatjana Opančina, 28.05.2019.
  • Potrošač kao kreator vrednosti i potreba za jedinstvenošću: struktura i povezanost konstrukata, Milica Veselica, 21.01.2019.
  • Elementi nacionalne kulture, materijalizam i potrošački etnocentrizam, Isidora Konstantinović, 15.12.2018.
  • Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem interneta, Aleksandra Gajić, 26.11.2018.
  • Ispitivanje uticaja pozicije oglasa i popusta na nameru za izbegavanjem oglasa na fejsbuku, Jelena Vukotić, 15.10.2018.
  • Odnos impulsivne kupovine, inovativnosti i materijalizma, Milica Živanović, 14.09.2018.
  • Stavovi korisnika društvenih mreža prema oglašavanju na Fejsbuku, Ognjen Papić, 19.06.2018.
  • Psihološke i demografske karakteristike potrošača kao determinante stilova donošenja kupovnih odluka, Aleksandra Ćirilović, 28.05.2018.
Vrh strane