
doc. dr Jelena Matanović
Docent
Odsek za psihologiju
| 485-3919 |
| Naučna oblast | Psihologija |
|---|---|
| Datum izbora | 15. mart 2022. |
Predmeti
| 14DPPS7 | Odabrana poglavlja iz industrijske/organizacijske psihologije |
|---|---|
| 14PSPS026 | Osnovi industrijske/organizacijske psihologije |
| 14PSPS16 | Istraživačke metode i tehnike u industrijskoj/organizacijskoj psihologiji |
| 14PSPS18 | Psihologija marketinga |
| 14PSPS20 | Stručna praksa IO |
| 14PSPS400 | Psihologija grupe i organizacije |
| 15ZUZU079 | Odnosi sa javnošću |
| 15IOP002 | Radna etika |
| 15IOP003 | Psihologija marketing komunikacija |
| 15IOP005 | Studijsko istraživački rad |
Mentorstvo
Master akademske studije drugog stepena
- Efekat različitih režima rada na izraženost stepena kohezivnosti i zadovoljstva poslom, Silvija Butarac, 25.09.2025.
- Povezanost kvaliteta usluge, bihejvioralnih namera i sociodemografskih varijabli, Jelena Vlajić, 23.09.2024.
- Uticaj reklamiranja na društvenim mrežama na kupovne navike potrošača, Miljana Pena, 04.07.2024.
- Crte ličnosti, životne vrednosti i inovativnost kao prediktori involviranosti u proizvod, Dušan Ćirić, 21.12.2023.
- Odnos stavova prema veštačkoj inteligenciji i involviranosti i inovativnosti u kontekstu kupovine, Nevena Savić, 12.12.2023.
- Uloga empatije u percepciji etičke klime i zadovoljstvu radnim odnosima, Jovana Stojadinović, 29.09.2023.
- Etička klima i toksični radni odnosi kao determinante zadovoljstva poslom, Nina Filipović, 27.09.2023.
- Privlačnost poslodavca u očima mladih IT profesionalaca: evaluacija skale i povezanost osobina ličnosti sa dimenzijama privlačnosti poslodavca, Luna Vujović, 21.09.2023.
- Uticaj boje na percepciju brenda, Teodora Stanišić, 05.07.2023.
- Značaj sociodemografskih i psiholoških faktora na impulsivnu online kupovinu tokom pandemije COVID-19, Ivana Dujković, 15.03.2023.
- Relacije psihološkog određivanja cijena, impulsivne kupovine i demografskih karakteristika potrošača, Stefan Klačar, 15.09.2022.
- Uticaj marketing miksa na donošenje odluke o izboru fakulteta, Aleksandra Babić, 21.12.2021.
- Relacija psihofizičkog zdravlja, dispozicione crte optimizma i sklonosti ka verovanju konspirativnim teorijama u doba Covid-19 pandemije, Katarina Jug, 20.10.2021.
- Ispitivanje uticaja zavisnosti od društvenih mreža na vrednovanje sebe i zadovoljstvo životom, Kristina Đerić, 12.10.2021.
- Povezanost emocionalne inteligencije, radne angažovanosti i izgaranja na radu kod farmaceuta i farmaceutskih tehničara, Jasmina Mijatović, 16.09.2021.
- Uticaj brenda na percepciju proizvoda i namjeru o kupovini, Marina Kukričar, 12.07.2021.
- Stilovi donošenja kupovne odluke: stuktura i razlike u ispoljenosti kod pripadnika različitih grupa, Jakov Jocković, 05.07.2021.
- Povezanost sociodemografskih karakteristika i vrednosti potrošača sa uključenošču prilikom kupovine brendirane garderobe, Jelena Marjanović, 05.07.2021.
- Upadljiva potrošnja: demografske odlike i usamljenost potrošača kao korelati upadljive potrošnje, Jovana Živanov, 13.10.2020.
- Samopoštovanje, socijalna anksioznost i involviranost potrošača u kupovinu brendirane garderobe, Marija Vidaković, 13.07.2020.
- Relacije impulsivne kupovine, raspoloženja i sociodemografskih karakteristika potrošača, Mia Knežević, 18.06.2020.
- Oglašavanje na Fejsbuku: relacije između inovativnosti, forme oglasa i angažovanja, Jana Edelinski, 02.12.2019.
- Stav prema životnoj sredini, percipirana efektivnost i sociodemografske karakteristike kao prediktori ekološki odgovornog ponašanja potrošača, Gabriela Masarik, 30.09.2019.
- Relacije stilova donošenja kupovnih odluka sa psihološkim karakteristikama potrošača, Kristina Markov, 25.09.2019.
- Ispitivanje povezanosti vrednosti, traženja senzacija i kompulsivne kupovine potrošača, Tatjana Opančina, 28.05.2019.
- Potrošač kao kreator vrednosti i potreba za jedinstvenošću: struktura i povezanost konstrukata, Milica Veselica, 21.01.2019.
- Elementi nacionalne kulture, materijalizam i potrošački etnocentrizam, Isidora Konstantinović, 15.12.2018.
- Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem interneta, Aleksandra Gajić, 26.11.2018.
- Ispitivanje uticaja pozicije oglasa i popusta na nameru za izbegavanjem oglasa na fejsbuku, Jelena Vukotić, 15.10.2018.
- Odnos impulsivne kupovine, inovativnosti i materijalizma, Milica Živanović, 14.09.2018.
- Stavovi korisnika društvenih mreža prema oglašavanju na Fejsbuku, Ognjen Papić, 19.06.2018.
- Psihološke i demografske karakteristike potrošača kao determinante stilova donošenja kupovnih odluka, Aleksandra Ćirilović, 28.05.2018.

