15MD029 - Kvalitativno istraživanje u nastavi stranih jezika
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Kvalitativno istraživanje u nastavi stranih jezika | |||
| Akronim | 15MD029 | |||
| Studijski program | Metodika nastave | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | doktorske akademske studije trećeg stepena | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 10.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | znanje engleskog jezika na nivou B2 | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Razvoj kritičkog načina razmišljanja, iznošenje argumenata o problemima koji se istražuju, upoznavanje sa raznim konceptima u kvalitativnom istraživanju, analiza dobijenih rezultata. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti su sposobni da odaberu prikladan metod i tehniku istraživanja za određenu pojavu ili naučnoistraživački problem; da odaberu uzorak; da organizuju tok istraživanja; da prikažu, analiziraju i kontekstualizuju podatke. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Konceptualna pitanja u kvalitativnom istraživanju, strateške teme kvalitativnog istraživanja, teorijske orijentacije u kvalitativnom istraživanju, okvir kvalitativnog istraživanja i prikupljanja podataka, metode posmatranja i direktno istraživanje, analiza interpretacija i prikaz rezultata, triangulacija rezultata. | |||
| Sadržaj praktične nastave | - | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 5 | 2 | |||
| Metode izvođenja nastave | Interaktivna nastava, diskusije, prezentacije, samostalno istraživanje. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 60 | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | |||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 40 | |||

