15EM019 - Romani Džulijana Barnsa
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Romani Džulijana Barnsa | |||
| Akronim | 15EM019 | |||
| Studijski program | Engleski jezik i književnost | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | master akademske studije drugog stepena | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Oblik uslovljenosti | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje sa osnovnim odlikama stvaralaštva Džulijana Barnsa u kontekstu savremenog britanskog romana i postmodernističke književnosti. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti stiču saznanja o osnovnim osobenostima stvaralaštva Džulijana Barnsa u kontekstu savremenog britanskog romana i postmodernističke književnosti i osposobljavaju se za analizu književnih dela ovog pisca. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Istorijsko-kulturološki okviri stvaralaštva Džulijana Barnsa: savremeni britanski roman, postmodernistička književnost (uvod). Metrolend kao bildungsroman. Pre no što me je srela: psihijatrijski slučaj, umetnost i realnost. Postmodernistički narativni eksperiment romana Troje. Realizam i naučna fantastika romana Zureći u sunce. Konstrukcija identiteta u romanu Engleska, Engleska. Bodljikavo prase kao angažovana proza. Tradicija detektivskog romana i Artur & Džordž. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Diskusija tema iz navedenih dela. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | 2 | |||
| Metode izvođenja nastave | Predavanja i seminari. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 30 | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 30 | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 20 | |||
| Seminari | 20 | |||

