prof. dr Biljana Lungulov

Vanredni profesor
Odsek za pedagogiju
4853919
Naučna oblast Pedagogija
Datum izbora 4. decembar 2022.

Predmeti

14PSPS100 Didaktika
15EJEJ28 Didaktika
15INT28 Perspektive visokoškolskog obrazovanja
15KS006 Didaktika
15MD044 Perspektive visokoškolskog obrazovanja
15PGPG022 Didaktika 1
15PGPG025 Obrazovne tehnologije
15PGPG026 Teorije i metodike nastave
15PGPG036 Didaktika 2
15PGPG041 Metodički sistemi i aplikacije
15PGPG050 Obrazovne politike
15PGPG061 Didaktičke inovacije
15PD25 Perspektive visokoškolskog obrazovanja
15PH001 Otvoreni metodološki seminar
15PH010 Medijska pedagogija
15PH019 Diferencijalna didaktika
15PH032 Studijsko istraživački rad
15RJRJ083 Didaktika
15RKRK47 Didaktika
15RNRN070 Didaktika
15SLSL036 Didaktika
15SRD56 Obrazovne politike

Bibliografija

Radovi u časopisima

University teaching in “hard” and “soft“ sciences: academic tribes or towards a common culture?

A. Kišjuhas, B. Lungulov, J. Čikić, University teaching in “hard” and “soft“ sciences: academic tribes or towards a common culture?, Sociologija, Vol. 67, No. 1, pp. 47 - 70, 2025

Autori Aleksej Kišjuhas, Biljana Lungulov i Jovana Čikić
Godina 2025
DOI https://doi.org/10.2298/SOC240517002K
Časopis Sociologija
Volumen 67
Broj 1
Strana od 47
Strana do 70

Mentorstvo

Doktorske akademske studije trećeg stepena

  • Lični i pedagoški faktori kao prediktori prihvatanja tehnologije u visokoškolskoj nastavi, Bojana Pilja, 21.10.2025.

Master akademske studije drugog stepena

  • Efektivnost nastavnih metoda iz perspektive nastavnika, Marina Dakić, 27.11.2024.
  • Obrazovanje kao agens rodne socijalizacije: uticaj školskih iskustava na stavove mladih prema rodnim ulogama, Gorana Vojčić, 28.09.2021.
  • Kvalitet studija iz perspektive studenata pedagogije, Nena Blagojević, 28.09.2021.
  • Samovrednovanje rada nastavnika u funkciji profesionalnog razvoja, Jelena Kovačević, 09.09.2021.
  • Mišljenje nastavnika osnovnih škola o kvalitetu i značaju stručnog usavršavanja, Dejana Obradović, 23.10.2020.
  • Očekivanja nastavnika kao prediktor motivacije učenika za učenje, Tamara Dragojević, 24.09.2020.
  • Programi profesionalnog razvoja nastavnika kao izazov savremene obrazovne politike, Nataša Grbović, 11.09.2019.
  • Visokoškolska nastava u funkciji razvoja kritičkog mišljenja i medijske pismenosti studenata društveno humanističkih nauka, Katarina Čikoš, 08.07.2019.
  • Značaj razvoja kritičkog mišljenja studenata u visokom obrazovanju, Maja Kosanović, 26.09.2018.

Osnovne akademske studije prvog stepena

  • Mogućnost i značaj učenja na daljinu, Duška Šojić, 16.01.2020.
  • Alternative tradicionalnom ocenjivanju u funkciji motivacije učenika, Milica Ćosić, 28.10.2019.
  • Izazovi i perspektive stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji, Dejana Obradović, 08.01.2019.
  • Primena društvenih mreža u obrazovanju kao motivacija za celoživotno učenje, Bojana Marićević, 20.09.2018.
Vrh strane