prof. dr Stanislava Marić Jurišin

Vanredni profesor
Odsek za pedagogiju
4853919
Scientific Area Pedagogija
Promotion Date November 01, 2023

Predmeti

14PSPS106 Obrazovanje za inkluziju
15DFO1 Obrazovanje i održivi razvoj
15ISIS051 Interaktivna pedagogija
15KS005 Interaktivna pedagogija
15NJNJ060 Interaktivna pedagogija
15PGPG015 Školska pedagogija 1
15PGPG020 Školska pedagogija 2
15PGPG021 Pedagoško-metodički praktikum 2
15PGPG067 Futurologija obrazovanja
15PGPG071 Ekološka pedagogija
15PD11 Modelovanje procesa saznavanja i nastave
15PD12 Obrazovanje i održivi razvoj
15PH001 Otvoreni metodološki seminar
15PH015 Inkluzivno obrazovanje
15PH032 Studijsko istraživački rad
15RKRK57 Obrazovanje za inkluziju
15RM007 Karijerno vođenje
15RM018 Dečija igra i stvaralaštvo
15RM020 Priprema dece za polazak u školu
15RNRN040 Obrazovanje za inkluziju
15SLSL058 Obrazovanje za inkluziju
15SRDM12 Inkluzivno obrazovanje
15SCSC045 Interaktivna pedagogija
15FLFFZ02 Interaktivna pedagogija

Mentorstvo

Master akademske studije drugog stepena

  • Procena simptoma ADHD-a kod učenika mlađeg školskog uzrasta iz perspektive učitelja, Bojana Subašić, 21.11.2025.
  • Socio-emocionalna podrška u školskom kontekstu kao preduslov inkluzivnog obrazovanja, Emilija Pavlović, 21.11.2025.
  • Uloga i doprinos nastavnika u razvoju kritičkog mišljenja kod učenika, Ivana Makević, 29.09.2025.
  • Vršnjačko nasilje iz perspektive nastavnika: najčešće zastupljeni oblici nasilja i karakteristike žrtava nasilja, Nikolina Karabatić, 29.09.2025.
  • Ekološka osvešćenost učenika osnovnoškolskog uzrasta, Bojana Antonijević, 29.09.2025.
  • Škola budućnosti i potencijal virtualne stvarnosti, Tamara Mijailović, 30.09.2024.
  • Uključenost dece sa teškoćama u razvoju u redovne osnovne škole- olakšavajući i otežavajući faktori iz perspektive nastavnika predmetne i razredne nastave., Anja Stupar, 30.09.2024.
  • Razlike u percepciji obrazovnog neuspeha učenika između nastavnika osnovne i srednje škole, Svetlana Marković, 30.09.2024.
  • Primena muzikoterapije u vaspitno obrazovnom kontekstu, Ana Atanasijević, 25.06.2024.
  • Mišljenje nastavnika o izazovima u radu sa učenicima sa smetnjama u razvoju, Tamara Aćimović, 25.06.2024.
  • Stavovi roditelja učenika osnovne škole o inkluzivnom obrazovanju, Jelena Dizija, 25.06.2024.
  • Samoprocena profesionalnih kompetencija nastavnika u kontekstu inkluzivne obrazovne prakse, Sara Slijepčević, 25.06.2024.
  • Mišljenje nastavnika osnovne škole o uključivanju učenika sa smetnjama u razvoju u redovan školski sistem - razvojni put inkluzije u Srbiji, Kristina Vitić, 25.09.2023.
  • Školska klima iz perspektive učenika srednjih škola, Aleksandar Lukić, 04.07.2023.
  • Mišljenje vaspitača i učitelja o spremnosti dece za polazak u školu u kontekstu novih osnova programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja, Milica Kikanović, 01.03.2023.
  • Korišćenje informaciono-komunikacionih tehnologija u svrhu obavljanja školskih i domaćih zadatka od strane učenika srednje škole, Katarina Dikosavljević, 06.10.2022.
  • Motivacija nastavnika osnovne škole za sprovođenje vannastavnih aktivnosti, Mina Živković, 21.03.2022.
  • Ostvarivanje dobrobiti deteta sa smetnjama u razvoju u predškolskoj ustanovi, Danijela Pejin, 17.02.2022.
  • Prednosti i ograničenja onlajn nastave tokom pandemije Kovid-19 iz ugla nastavnika srednje škole, Danijela Popović, 04.10.2021.
  • Savremeni pristup inkluzivnom obrazovanju u osnovnoj školi, Marija Đedović, 02.10.2020.
  • Školski faktori kao uzrok nepovoljne socio-emocionalne klime u razredu, Jovana Stojanović, 29.09.2020.
  • Procena emocionalne pismenosti nastavnika predmetne i razredne nastave, Silvana Pejić, 25.09.2019.

Osnovne akademske studije prvog stepena

  • Muzej kao interaktivna učionica, Isidora Iličin, 28.10.2024.
  • Uloga školskog pedagoga u otklanjanju školskog neuspeha kod učenika, Maja Lazarević, 08.10.2021.
Vrh strane