
prof. dr Stanislava Marić Jurišin
Vanredni profesor
Odsek za pedagogiju
| 4853919 |
| Scientific Area | Pedagogija |
|---|---|
| Promotion Date | November 01, 2023 |
Predmeti
| 14PSPS106 | Obrazovanje za inkluziju |
|---|---|
| 15DFO1 | Obrazovanje i održivi razvoj |
| 15ISIS051 | Interaktivna pedagogija |
| 15KS005 | Interaktivna pedagogija |
| 15NJNJ060 | Interaktivna pedagogija |
| 15PGPG015 | Školska pedagogija 1 |
| 15PGPG020 | Školska pedagogija 2 |
| 15PGPG021 | Pedagoško-metodički praktikum 2 |
| 15PGPG067 | Futurologija obrazovanja |
| 15PGPG071 | Ekološka pedagogija |
| 15PD11 | Modelovanje procesa saznavanja i nastave |
| 15PD12 | Obrazovanje i održivi razvoj |
| 15PH001 | Otvoreni metodološki seminar |
| 15PH015 | Inkluzivno obrazovanje |
| 15PH032 | Studijsko istraživački rad |
| 15RKRK57 | Obrazovanje za inkluziju |
| 15RM007 | Karijerno vođenje |
| 15RM018 | Dečija igra i stvaralaštvo |
| 15RM020 | Priprema dece za polazak u školu |
| 15RNRN040 | Obrazovanje za inkluziju |
| 15SLSL058 | Obrazovanje za inkluziju |
| 15SRDM12 | Inkluzivno obrazovanje |
| 15SCSC045 | Interaktivna pedagogija |
| 15FLFFZ02 | Interaktivna pedagogija |
Mentorstvo
Master akademske studije drugog stepena
- Procena simptoma ADHD-a kod učenika mlađeg školskog uzrasta iz perspektive učitelja, Bojana Subašić, 21.11.2025.
- Socio-emocionalna podrška u školskom kontekstu kao preduslov inkluzivnog obrazovanja, Emilija Pavlović, 21.11.2025.
- Uloga i doprinos nastavnika u razvoju kritičkog mišljenja kod učenika, Ivana Makević, 29.09.2025.
- Vršnjačko nasilje iz perspektive nastavnika: najčešće zastupljeni oblici nasilja i karakteristike žrtava nasilja, Nikolina Karabatić, 29.09.2025.
- Ekološka osvešćenost učenika osnovnoškolskog uzrasta, Bojana Antonijević, 29.09.2025.
- Škola budućnosti i potencijal virtualne stvarnosti, Tamara Mijailović, 30.09.2024.
- Uključenost dece sa teškoćama u razvoju u redovne osnovne škole- olakšavajući i otežavajući faktori iz perspektive nastavnika predmetne i razredne nastave., Anja Stupar, 30.09.2024.
- Razlike u percepciji obrazovnog neuspeha učenika između nastavnika osnovne i srednje škole, Svetlana Marković, 30.09.2024.
- Primena muzikoterapije u vaspitno obrazovnom kontekstu, Ana Atanasijević, 25.06.2024.
- Mišljenje nastavnika o izazovima u radu sa učenicima sa smetnjama u razvoju, Tamara Aćimović, 25.06.2024.
- Stavovi roditelja učenika osnovne škole o inkluzivnom obrazovanju, Jelena Dizija, 25.06.2024.
- Samoprocena profesionalnih kompetencija nastavnika u kontekstu inkluzivne obrazovne prakse, Sara Slijepčević, 25.06.2024.
- Mišljenje nastavnika osnovne škole o uključivanju učenika sa smetnjama u razvoju u redovan školski sistem - razvojni put inkluzije u Srbiji, Kristina Vitić, 25.09.2023.
- Školska klima iz perspektive učenika srednjih škola, Aleksandar Lukić, 04.07.2023.
- Mišljenje vaspitača i učitelja o spremnosti dece za polazak u školu u kontekstu novih osnova programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja, Milica Kikanović, 01.03.2023.
- Korišćenje informaciono-komunikacionih tehnologija u svrhu obavljanja školskih i domaćih zadatka od strane učenika srednje škole, Katarina Dikosavljević, 06.10.2022.
- Motivacija nastavnika osnovne škole za sprovođenje vannastavnih aktivnosti, Mina Živković, 21.03.2022.
- Ostvarivanje dobrobiti deteta sa smetnjama u razvoju u predškolskoj ustanovi, Danijela Pejin, 17.02.2022.
- Prednosti i ograničenja onlajn nastave tokom pandemije Kovid-19 iz ugla nastavnika srednje škole, Danijela Popović, 04.10.2021.
- Savremeni pristup inkluzivnom obrazovanju u osnovnoj školi, Marija Đedović, 02.10.2020.
- Školski faktori kao uzrok nepovoljne socio-emocionalne klime u razredu, Jovana Stojanović, 29.09.2020.
- Procena emocionalne pismenosti nastavnika predmetne i razredne nastave, Silvana Pejić, 25.09.2019.
Osnovne akademske studije prvog stepena
- Muzej kao interaktivna učionica, Isidora Iličin, 28.10.2024.
- Uloga školskog pedagoga u otklanjanju školskog neuspeha kod učenika, Maja Lazarević, 08.10.2021.

