15МЈ003 - Мађарски језик А1.2

Спецификација предмета
НазивМађарски језик А1.2
Акроним15МЈ003
Студијски програмЕнглески језик и књижевност,Журналистика,Историја,Компаративна књижевност са теоријом књижевности,Мађарски језик и књижевност,Немачки језик и књижевност,Педагогија,Русински језик и књижевност,Словачки језик и књижевност,Социјални рад,Социологија,Српска књижевност и језик,Српска филологија: Српски језик и књижевност,Српска филологија у контакту са словачком/мађарском филологијом,Филозофија
Модул
Тип студијаосновне академске студије првог степена
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
    Условљност другим предметимаМађарски језик А1.1Облик условљености
    Циљеви изучавања предметаЦиљ предмета је да студенти савладају најосновији вокабулар везан за храну и пиће, да умеју да изразе своје мишљење (szerinte), обаве куповину, и да разумеју једноставне реченице који се тичу простора.
    Исходи учења (стечена знања)Студенти по завршетку курса треба да разумеју и да се оспособе да врше најосновнију комуникацију на мађарском језику.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставе-
    Садржај практичне наставеИменски предикат, егзистенцијални глагол, присвојни лични наставци у једнини, основни придеви, акузатив, ред речи, количина, куповина, време, животиње, у ресторану, слободно време, хоби, спорт
    Литература
    1. Gyöngyösi Lívia, Hetesy Bálint, Andrić Edit: Szia! Jó napot! Viszlát! Újvidék: Forum, 2014. (tankönyv / уџбеник)
    2. Gyöngyösi Lívia, Hetesy Bálint, Andrić Edit: Szia! Jó napot! Viszlát! Újvidék: Forum, 2014. (munkafüzet / радна свеска)
    3. Андрић Едита: Лексикологија и морфологија мађарског језика. Филозофски факултет – Одсек за хунгарологију, Нови Сад, 2003
    4. Андрић Едита: Структура синтагми и реченица у савременом мађарском језику. Филозофски факултет – Одсек за хунгарологију, Нови Сад, 2008.
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    04
    Методе извођења наставеФронтални рад, рад у паровима, рад у групи, појединачан рад. Коришћење ИКТ средстава. Комбиновање граматичке, комуникативне и пројектне наставе.
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавања0Писмени испит30
    Практична настава10Усмени испит40
    Пројекти
    Колоквијуми20
    Семинари
    Врх стране