Наташа Танчић

Наташа Танчић, доцент

Контакт
Кабинет 100
Број телефона 021/450-419
Е-адреса natasakovacevic@ff.uns.ac.rs

АКАДЕМСКА КАРИЈЕРА
2018. год. одобрена тема докторске дисертације од стране Наставно-научног већа Филозофског факултета Униветзитета у Новом Саду под насловом: „Детерминанте професионалног развоја наставника у инклузивном школском контексту“.

2015. године изабрана у звање асистента Филозофског Факултета у Новом Саду на Одсеку за педагогију, на предметима  Школска педагогија, Национална историја педагогије, Педагошко-методичкипрактикум2,Педеутологија, Образовање за инклузију.
2014. године одбрањен мастер рад на Одсеку за педагогију Филозофског факултета у Новом Саду, под насловом „Значај породичне комуникације у припреми младих за одговорно родитељство “
2013. године одбрањен дипломски рад на студијској групи Педагогија на Филозофском Факултету у Новом Саду, под насловом „Међусобна комуникација родитеља и деце “

НАУЧНО-ИСТРАЖИВАЧКИ РАД
Школска педагогија
Педеутологија
Инклузија у образовању
Национална историја педагогије

БИБЛИОГРАФИЈА

  1. Kostović, S., Oljača, M.,& Kovačević, N. (2015). Romski asistenti i proces kulturno- obrazovne inkluzije romske dece, Pedagoška stvarnost 2, 313-325.
  2. Kostović, S., Oljača M.,& Kovačević, N. (2015). Samorefleksije nastavnika o profesionalnom identitetu, Godišnjak Filozofskog fakulteta u Novom Sadu,40(2), 27-48.
  3. Tančić, N. (2016): Nasilje u školi i mere prevencije, Pedagoška stvarnost 3 , 437-444
  4. Malčić, B., Tančić, N.,& Kostović, S. (2017). Dimenzije uloge nastavnika u visokoškolskoj nastavi iz perspektive studenata, Godišnjak Filozofskog fakulteta u  Novom Sadu, 28(2),259-273.
  5. Tančić, N., Vuković, L., & Malčić, B. (2017). Profesionalni razvoj nastavnika kroz koncept horizontalnog učenja i nastavničkih foruma. Zbornik Odseka za pedagogiju, 26, 109-121.
  6. Malčić, B., Tančić, N. (2018). Evaluativni aspekt uloge nastavnika u visokoškolskoj nastavi iz perspektive studenata različitih studijskih grupa. U: Zbornik radova sa Četvrtog međunarodnog interdisciplinarnog skupa mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka „Konteksti“, Filozofski fakultet, Novi Sad, 299-313.
  7. Knežević-Florić, O., Ninković, S., & Tančić, N. (2018). Inkluzivno obrazovanje iz perspektive nastavnika-uloge, kompetencije i barijere. Nastava i vaspitanje67(1), 7-22.
  8. Tančić, N. (2019). Samoprocena nastavničkih kompetencija I koncept stručnog usavršavanja nastavnika  u inkluzivnom školskom kontekstu. U: Zbornik rezimea sa 24. Međunarodne naučne konferencije “Pedagoška istraživanja i školska praksa”, Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 56-57.

Комплетна библиографија (пдф)

Врх стране