15МД029 - Квалитативно истраживање у настави страних језика

Спецификација предмета
НазивКвалитативно истраживање у настави страних језика
Акроним15МД029
Студијски програмМетодика наставе
Модул
Тип студијадокторске академске студије трећег степена
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ10.0Статус предметаизборни
      Условљност другим предметимазнање енглеског језика на нивоу Б2Облик условљености
      Циљеви изучавања предметаРазвој критичког начина размишљања, изношење аргумената о проблемима који се истражују, упознавање са разним концептима у квалитативном истраживању, анализа добијених резултата.
      Исходи учења (стечена знања)Студенти су способни да одаберу прикладан метод и технику истраживања за одређену појаву или научноистраживачки проблем; да одаберу узорак; да организују ток истраживања; да прикажу, анализирају и контекстуализују податке.
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеКонцептуална питања у квалитативном истраживању, стратешке теме квалитативног истраживања, теоријске оријентације у квалитативном истраживању, оквир квалитативног истраживања и прикупљања података, методе посматрања и директно истраживање, анализа интерпретација и приказ резултата, триангулација резултата.
      Садржај практичне наставе-
      Литература
      1. Cohen, L., Manion, L. and Morrison, K. (2000). Research Methods in Education. London and New York: Routledge.
      2. Cohen, L., Manion, L. and Morrison, K. (2000). Research Methods in Education. London and New York: Routledge.
      3. Given, L. M. (Ed.). (2008). The Sage Encyclopedia of Qualitative Research Methods. Thousand Oaks: SAGE Publications.
      4. Lincoln, Y.S. and Guba, E.G. (1985). Naturalistic Inquiry. Thousand Oaks: Sage Publications.
      5. Patton, M. Q. (2005). Qualitative Research & Evaluation Methods. Thousand Oaks: SAGE Publications.
      6. Richards, K. (2003). Qualitative Inquiry in TESOL. Houndmills: Palgrave Macmillan.
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      52
      Методе извођења наставеИнтерактивна настава, дискусије, презентације, самостално истраживање.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавањаПисмени испит60
      Практична наставаУсмени испит
      Пројекти
      Колоквијуми
      Семинари40
      Врх стране