
doc. dr Jagoda Topalov
485-3852 |
Naučna oblast | Anglistika |
---|---|
Datum izbora | 15. mart 2017. |
Predmeti
15EJ003 | Engleski jezik B2.1 |
---|---|
15EJ007 | Engleski jezik B2.2 |
15EJEJ54 | Objedinjene jezičke veštine 7 |
15EJEJ64 | Varijeteti engleskog jezika |
15EJEJ66 | Objedinjene jezičke veštine 8 |
15EJEJ71 | Primenjena lingvistika |
15EM001 | Tehnika naučnog rada |
15EM024 | Individualne razlike u nastavi engleskog jezika |
15EM027 | Studijsko istraživački rad |
Bibliografija
Radovi u časopisima
Doprinos teorije shema i socio-konstruktivističkog pristupa u nastavi: usvajanje funkcionalizma kod studenata na prevodilačkim predmetima
B. Eraković, J. Topalov, Doprinos teorije shema i socio-konstruktivističkog pristupa u nastavi: usvajanje funkcionalizma kod studenata na prevodilačkim predmetima, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 2, pp. 267 - 286, 2018
Autori | Borislava Eraković i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Časopis | Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini |
Volumen | 2 |
Strana od | 267 |
Strana do | 286 |
Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective
S. Halupka-Rešetar, L. Knežević, J. Topalov, Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 39, No. 10, pp. 912 - 924, 2018
Autori | Sabina Halupka-Rešetar, Ljiljana Knežević i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Časopis | Journal of Multilingual and Multicultural Development |
Volumen | 39 |
Broj | 10 |
Strana od | 912 |
Strana do | 924 |
Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, Vol. 47, No. 3, pp. 129 - 144, 2017
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2017 |
Časopis | Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini |
Volumen | 47 |
Broj | 3 |
Strana od | 129 |
Strana do | 144 |
Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 46, No. 3, pp. 137 - 153, 2016
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2016 |
Časopis | Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini |
Volumen | 46 |
Broj | 3 |
Strana od | 137 |
Strana do | 153 |
Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, K. Sinwongsuwat, Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 37, No. 7, pp. 750 - 764, 2015
Autori | Biljana Radić-Bojanić, Jagoda Topalov i Kemtong Sinwongsuwat |
---|---|
Godina | 2015 |
DOI | http://dx.doi.org/10.1080/01434632.2015.1022180 |
Časopis | Journal of Multilingual and Multicultural Development |
Volumen | 37 |
Broj | 7 |
Strana od | 750 |
Strana do | 764 |
Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika, NASTAVA I VASPITANJE, Vol. 1, pp. 121 - 134, 2014
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2014 |
Časopis | NASTAVA I VASPITANJE |
Volumen | 1 |
Strana od | 121 |
Strana do | 134 |
Academic research skills of university students
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Academic research skills of university students, Romanian Journal of English Studies, Vol. 10, pp. 145 - 152, 2014
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2014 |
Časopis | Romanian Journal of English Studies |
Volumen | 10 |
Strana od | 145 |
Strana do | 152 |
Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika, Čitalište, Vol. 11, pp. 33 - 43, 2012
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2012 |
Časopis | Čitalište |
Volumen | 11 |
Strana od | 33 |
Strana do | 43 |
Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications
J. Topalov, Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications, Metodički vidici, Vol. 3, pp. 181 - 196, 2012
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2012 |
Časopis | Metodički vidici |
Volumen | 3 |
Strana od | 181 |
Strana do | 196 |
Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.
B. Radić-Bojanić, V. Lazović, J. Topalov, Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza., Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol. 43, No. 1, pp. 106 - 121, 2011
Autori | Biljana Radić-Bojanić, Vesna Lazović i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Časopis | Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja |
Volumen | 43 |
Broj | 1 |
Strana od | 106 |
Strana do | 121 |
Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika, Pedagogija, Vol. 66, No. 1, pp. 113 - 120, 2011
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2011 |
Časopis | Pedagogija |
Volumen | 66 |
Broj | 1 |
Strana od | 113 |
Strana do | 120 |
Knjige i bibliografije
Applied linguistics : an activity book for students
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Applied linguistics : an activity book for students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2018
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-501-3 |
broj strana | 72 |
Tip knjige | pomoćni udžbenik |
Broj strana | 72 |
Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2014
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2014 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-289-0 |
broj strana | 147 |
Tip knjige | monografija |
Broj strana | 147 |
Varieties of English. An Activity Book for Students
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Varieties of English. An Activity Book for Students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2011
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-056-8 |
Tip knjige | pomoćni udžbenik |
Motivacija u nastavi stranog jezika
J. Topalov, Motivacija u nastavi stranog jezika, Filozofski fakultet Novi Sad, 2011
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Izdavač | Filozofski fakultet Novi Sad |
ISBN | 978-86-6065-088-9 |
Tip knjige | monografija |
Ostali radovi
The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis, pp. 105 - 121, 2018
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Strana od | 105 |
Strana do | 121 |
Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, D. Bruner, Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom, pp. 445 - 461, 2017
Autori | Jagoda Topalov, Biljana Radić-Bojanić i David Bruner |
---|---|
Godina | 2017 |
Strana od | 445 |
Strana do | 461 |
Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables, pp. 507 - 517, 2016
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2016 |
Strana od | 507 |
Strana do | 517 |
Metakognicija i kognitivne strategije u razumevanju teksta u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika
J. Topalov, Metakognicija i kognitivne strategije u razumevanju teksta u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika, 2016
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2016 |
Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika
J. Topalov, M. Bjelica Andonov, V. Krombholc, Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika, pp. 107 - 124, 2015
Autori | Jagoda Topalov, Maja Bjelica Andonov i Viktorija Krombholc |
---|---|
Godina | 2015 |
Strana od | 107 |
Strana do | 124 |
Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika
J. Topalov, Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika, pp. 11 - 27, 2014
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2014 |
Strana od | 11 |
Strana do | 27 |
Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike
J. Topalov, Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike, pp. 493 - 510, 2014
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2014 |
Strana od | 493 |
Strana do | 510 |
Use of ineffective reading strategies among university EFL students
J. Topalov, Use of ineffective reading strategies among university EFL students, pp. 176 - 186, 2014
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2014 |
Strana od | 176 |
Strana do | 186 |
Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika, pp. 551 - 562, 2013
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2013 |
Strana od | 551 |
Strana do | 562 |
Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja, pp. 433 - 441, 2013
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2013 |
Strana od | 433 |
Strana do | 441 |
Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk i Skype in the Classroom
J. Topalov, V. Krombholc, Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk i Skype in the Classroom, pp. 9 - 22, 2012
Autori | Jagoda Topalov i Viktorija Krombholc |
---|---|
Godina | 2012 |
Strana od | 9 |
Strana do | 22 |
Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza
J. Topalov, Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza, pp. 27 - 39, 2012
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2012 |
Strana od | 27 |
Strana do | 39 |
Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance
J. Topalov, Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance, pp. 186 - 195, 2011
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Strana od | 186 |
Strana do | 195 |
Motivacija u učenju engleskog jezika kao izbornog predmeta kod studenata Filozofskog fakulteta u Novom Sadu
J. Topalov, Motivacija u učenju engleskog jezika kao izbornog predmeta kod studenata Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 2009
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2009 |
Mentorstvo
Master akademske studije drugog stepena
- Sindrom izgaranja kod nastavnika engleskog jezika, Jelena Zivlak, 25.09.2019.
- Uporedna analiza spremnosti na komunikaciju na engleskom jeziku kod učenika prvog i četvrtog razreda srednje škole, Anđela Dražić, 30.10.2018.
- Odnos između ciljeva dostignuća i pristupa učenju kod studenata Engleskog jezika i književnosti, Kristina Balaša, 26.09.2018.
- Komparativna analiza strategija slušanja na engleskom jeziku kao stranom kod učenika sedmog razreda i strategija slušanja u udžbenicima za sedmi razred, Jelena Đurđević, 20.02.2018.
- Motivacija u akademskom pisanju u učenju engleskog jezika kao stranog na visokoškolskom nivou, Jarmila Belanji, 26.09.2017.
- Odnos atribucija i samoefikasnosti i njihova povezanost sa uspehom u učenju engleskog jezika kao stranog kod učenika u srednjoj školi, Suzana Agoč, 05.07.2017.